Translate

luni, 16 mai 2016

Kosmogonia - pernă decorativă croșetată manual din lână merino



Mi-s fierbinți picioarele , așa cum sufletul îmi arde
Ia-mi umbra de mână
și plimbă-mă desculță prin roua nopții....
să-ți simt adierea vântului de miazăzi prin mine ...
să-mi ghicesti sărutul regasindu-te într-o rază a Stelei Polare...

Mai stii cand am facut un Univers dintr-o galaxie , și ne jucam desculți prin pulberea de stele ...?!!! ...

Pernuță decorativa lucrata manual cu croseta dintr o combinatie de varietati de lana - din care 80% laniță merinos .
 Un design si o împletire de culori inedită ce aduce bucurie si indeamnă la visare . 
Dimensiuni : 60/45cm . 
Captuseala interioara este realizata din panza de bumbac cusută manual .
Se poate realiza in orice alta combinatie de culori cât si dimensiuni.
Pentru întrebări și detalii mă puteți contacta pe nr. : 0747 658 422 sau pe adresa de e-mail : zachmanflavia24@yahoo.com
De asemenea va invit sa vizualizați mai multe lucrări croșetate pe site-ul de prezentare : http://floaredelumina.weebly.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu