Translate

luni, 15 august 2016

Naturalețea - cea mai pură emoție - calea spre sine ...calea spre Dumnezeu


"Dacă nu veți fi cum sunt copii , nu veti putea vedea împarația cerurilor .."

Pierduă printre piciorușe de ciocănitoare , faceam intr-o zi poze floricelelor mele croșetate ... pe fundal zumzet de joaca ..de pasari de gaze .. tot felul de gaze ...cu aripi la suflet ...sau la picioare ....
Undeva mai pe aproape disting niste pasi ...apoi aud un bazait cristalin obscen ..pasii se opresc ..surprinsi langa mine ... zambesc ... stiam ca nu se astepta gazuța sa fie cineva aici ... O găză blonduță ...

-Ce sunt astea ?!
-Floricele .... floricele croșetate ....
-aaaa și le faceți cu fire ....
-daa cu fire de bumbac ...apoi iau petala cu petala si cos prin fiecare , fir de sarma ...stii din aceea din instalatia electrica ... o cos pe interior ..
-vă ia mult ?
-nuu ...la inceput da...acum însă le fac ușor ....
-le puneți pe net , nu-i asa?
Zâmbesc ...
-da
-dar dureaza pana le vindeti ....
Iarași zâmbesc ...
-da , adevărat ...
-mă gândeam că pozați arici
-sunt arici pe aici?!
-daa cred ca sunt ... și eu am în fața blocului ..sunt peste tot ...
-ce fain !!!sunt dragalasi tare...
-și în București erau ..am stat 2 ani acolo ...la o matușă . Ai mei au fost certați ...
- dar acum s-au împacat nu-i asa? .. e mai bine ca v-ați întors ...?!

-daaa .... (un zâmbet îi luminează chipul și privirea limpede ...

-mă bucur ..
-și eu ...
Îs tare frumoase ... floricelele ...si gâza pleacă zumzăind mai departe .... 

Mai multe lucrari croșetate sau alte creații handmade va invit sa vizualizati pe site-ul : http://floaredelumina.weebly.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu