Translate

joi, 23 martie 2017

French style - geanta crosetata manual din bumbac / handmade bags






Suntem acolo unde trebuie să fim ...
Pe aici am trecut odată ... ...
ne căutam destinul ...
Ne-am întâlnit printre firele de nisip ....
eu o sclipire albă .... tu
ochiul iscusit ...
Ți-am dansat în muzica privirii ...
calea spre tine se numea lumină
Tu mi-ai scris povestea , pecete lângă inimă cu zâmbet de soare
și ai stiut atunci
nu va fi nimeni să te iubească așa cum este ea
și inima ta respira iubirea ce azi o cântă lumii ....


Geantă croșetată manual din fire de bumbac mercerizat , cu un design autentic .

Povestea a început cu o broșă-floare din lemn , pe care am primit-o în dar și în jurul căreia s-a conturat o creatie nouă - un accesoriu în culori calde , potrivit pentru plimbari în natură , relaxare sau ținute lejere - un accesoriu ce subliniază frumusetea și eleganța fiecarei femei care alege să îl poarte .

Toate elementele lucrării sunt realizate manual , captușeala fiind din pânză de bumbac cusută cu acul .
Dimensiuni : lungime totala = 70cm , circumferință maximă = 76cm.

Se poate realiza la cerere în orice altă combinație de culori .

Îi mulțumesc Georgianei pentru minunatele fotografii și modul frumos de a spune ceea ce stim cu toții : noi oamenii suntem cei care dăm valoare lucrurilor .

Pentru informatii suplimentare mă puteți contacta pe nr. 0747 658 422 sau pe e-mail : zachmanflavia24@yahoo.com

Mai multe lucrări croșetate precum si alte creații vă invit să vizualizați pe site-ul : http://floaredelumina.weebly.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu