Translate

sâmbătă, 21 octombrie 2017

botosei crosetati - sosete crosetate / tricotate din lana




" Cum te-aş putea eu pierde pe tine, când tu eşti soarele meu, când razele tale mă încălzesc pe acest drum de ţară? Cum să uit eu soarele? " Maitreyi - M.Eliade 

Botoșei croșetați manual din fire de cea mai bună calitate (50-80% lână , 50-20%acryl) , marime 38 - 39 . Pret 85,00 lei 
 Se realizeaza la cerere pentru marimi cuprinse intre 26 si 45 in orice alta combinatie de culori . Pentru informatii suplimentare si comenzi ma puteti contacta pe nr. : 0747 658 422 sau pe adresa de e-mail : zachmanflavia24@yahoo.com
 Mai multe lucrări crosetate va invit sa vizualizati pe site-ul : http://floaredelumina.weebly.com/

Un comentariu:

  1. " Cum te-aş putea eu pierde pe tine, când tu eşti soarele meu, când razele tale mă încălzesc pe acest drum de ţară? Cum să uit eu soarele? " Maitreyi - M.Eliade Botoșei croșetați manual din fire de cea mai bună calitate (50-80% lână , 50-20%acryl) , marimi 38 și 42 . Se realizeaza la cerere pentru marimi cuprinse intre 26 si 45 in orice alta combinatie de culori . Pentru informatii suplimentare si comenzi ma puteti contacta pe nr. : 0747 658 422 sau pe adresa de e-mail : zachmanflavia24@yahoo.com Mai multe lucrări puteți vizualiza pe site-ul : http://floaredelumina.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere